TDoS – реальна загроза для контакт-центру


    TDoS - реальна загроза для контакт-центру

    Більшість людей, які стежать за інтернет-безпекою, знайомі з розподіленою відмовою в обслуговуванні (DDoS), коли вебсайт наповнюється фіктивним трафіком, що робить його непридатним для використання або недоступним.

     TDoS працює приблизно так само, за винятком того, що ціллю є контакт-центр. Зловмисники завалюють контакт-центр дзвінками (зазвичай з використанням автоматичних додзвонювачів) що порушують його роботу, або серйозно обмежують його можливості. Їх мотиви бувають різні, але на першому місці у списку стоїть фінансовий зиск (наприклад, заплатити зловмисникам, щоб це припинилося).

    Практично кожен контакт-центр регулярно наражається на спроби TDoS-атак, які, як виявилося, дуже поширені – вони трапляються постійно! Очевидно, що за допомогою автоматизованих інструментів, хакерам досить легко виявити слабкі місця, і коли вони знайдуться зловмисник цим обов’язково скористається.

    Отож, які найкращі способи запобігти TDoS-атаці? Як і будь-яка зловмисна діяльність, це постійна гра в кішки-мишки, де контакт-центру потрібні інструменти, за допомогою яких можна цьому запобігти, а також можливість адаптації до мінливого ландшафту загроз.

    Рівень захисту № 1 – це прикордонний контролер сеансів (SBC). Враховуючи, що контакт-центри приймають (або здійснюють) велику кількість дзвінків, наявність SBC є необхідністю. SBC перевіряє весь трафік у пошуках неправильно сформованих пакетів або інших проблем. Він також регулює вхідний SIP-трафік, що критично важливо для протидії TDoS.

    Рівень захисту №2 – це інструмент аналітики, який може переглядати трафік і робити висновки на основі закономірностей. Саме такого потребує багато клієнтів Ribbon, оскільки це дає їм можливість обробляти величезні масиви даних та шукати закономірності чи інші проблемні тенденції.

    Наприклад, Ribbon пропонує TDoS Protect як частину свого набору рішень Analytics. TDoS Protect відстежує кількість запитів SIP за шаблоном «Calling Number» на основі кожного інтервалу (наприклад, з 5-хвилинними інтервалами). Коли кількість запитів з номера, що викликає, перевищує встановлений клієнтом поріг, цей номер позначається як «проблемний» і передається для розслідування та/або пом’якшення.

    Дивлячись на роботу свого контакт-центру, подумайте про рішення, яке забезпечить вам більший рівень аналізу даних. Враховуючи вартість аварійної зупинки роботи, розрахувати рентабельність інвестицій досить легко, щоб запровадити такі інструменти у вашу мережу.

    Ribbon Communications у компанії NWU та цінність для ринку IP-телекомунікацій

     Ribbon Communications є світовим лідером у галузі рішень для корпоративних мереж зв’язку та телефонії. Компанія постачає телекомунікаційне програмне забезпечення, IP- та оптичні мережеві рішення для постачальників послуг, підприємств і секторів критичної інфраструктури по всьому світу. Компанія тісно співпрацює з клієнтами, допомагаючи їм модернізувати їхні мережі для покращення конкурентного позиціювання та бізнес-результатів у сучасному розумному, постійно включеному світі, який постійно потребує даних. Портфоліо інноваційних наскрізних рішень Ribbon забезпечує неперевершений масштаб, продуктивність і гнучкість, включаючи комплексні рішення, орієнтовані на програмне забезпечення, хмарні пропозиції, передові інструменти безпеки та аналітики, а також рішення для IP та оптичних мереж для 5G.

     Саме тому Ribbon Communications займає особливе місце у портфелі вендорів та рішень компанії NWU, яка є офіційним дистриб’ютором Ribbon Communications на території України та зарекомендувала себе як надійний постачальник, у тому числі Ribbon SBC, що надає можливість представляти для вітчизняного ринку передові рішення світового рівня у галузі IP-телекомунікацій, які ви можете купити або отримати розширені консультації.

     Для отримання додаткової інформації та консультації щодо запобігання шахрайству для контакт-центрів, безпеки голосових викликів та лінійки Ribbon SBC:

    Продукти Ribbon Communications

    Request a consultation