Міжнародний Форум BIT&BIS 20 вересня 2023
20 вересня 2023 року компанія NWU взяла участь у щорічному Міжнародному Форумі BIT&BIS’23. Традиційно цей захід збирає найкращих представників ІКТ-спільноти та бізнес-середовища регіону.
У програмі форуму нами були презентовані рішення вендора Vectra AI, лідера у галузі виявлення та реагування на кіберзагрози за допомогою штучного інтелекту, та рішення компанії Netscout, одного зі світових лідерів постачальння рішень для управління продуктивністю підприємства, забезпечення операторських послуг, кібербезпеки та захисту від DDoS-атак.
Володимир Аношко, провідний інженер підтримки продажів, розповів про захист від загроз у мультихмарному та гібридному середовищі за допомогою штучного інтелекту Attack Signal Intelligence від компанії Vectra AI.
Як зазначив Володимир Аношко, унікальність підходу Vectra полягає в інтелектуальному аналізі метаданих, тому ця платформа находить лиходійників без примусового розшифрування трафіку, використовуючи можливості рекурентних нейронних мереж та глибокого навчання. Вона зводитиме до нуля атаки на облікові дані, автоматично виявляючи та фокусуючись на облікових записах, найбільш корисних для зловмисників. AI Vectra бачить реальні загрози, розглядаючи взаємодію функцій у багатовимірному просторі.
Максим Аношко, технічний директор NWU, висвітлив проблематику оптимізації ІТ-інфраструктури для критично важливих ІТ-служб.
В сучасній епохі повноцінної цифрової трансформації різноманітних галузей бізнесу особливо актуальним стає забезпечення безперервності надання ІТ-сервісів. Зазвичай у багатьох компаній існує лише обмежений набір спеціалізованих інструментів для моніторингу різних компонентів ІТ-інфраструктури, таких як сервери, системи зберігання, додатки та мережа. Але ці інструменти не завжди забезпечують повну картину того, що відбувається.
Для вирішення цього завдання використовується рішення Netscout Service Assurance, яке базується на принципі пакетного аналізу. Його робота полягає в розгортанні спеціалізованих пристроїв для збору пакетів (TAP, байпаси, пакетні брокери тощо) в ІТ-інфраструктурі, які спрямовують зібрані дані до колекторів Netscout. Ці колектори можуть бути як програмними у віртуальному середовищі, так і комбінованими програмно-апаратними засобами.
Після попередньої обробки зібраних пакетів інформація передається до центру аналітики nGeniusONE. Цей центр надає детальну інформацію про якість сервісів і дозволяє розглядати дані на різних рівнях пакетів. Цікаво, що деякі з пакетів можуть бути розшифровані, що робить цей процес ще більш інформативним та корисним.